Main Menu x

Info SmartGSM.ro

Mobil:                0371 70 12 13
Sibiu:                 0369 227 992 
Cluj:                   0364 228 092 
Bucuresti:         031 229 60 13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

Email: info@smartgsm.ro

Intrebari frecvente si raspunsuri

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura?

Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita refacturare trebuie sa ne contactati telefonic la 0371.70.12.13 in cel mai scurt timp sau trimiteti un email la contabilitate@smartgsm.ro. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila de pe persoana fizica catre persoana juridica sau se pot solicita modificari in cazul datelor eronate pentru persoana juridica pe care s-a facturat.

Am primit un card cadou / cupon / voucher si nu il pot aplica. Ce pot sa fac?

Daca ai incercat sa folosesti un card cadou / cupon / voucher asigura-te ca ai introdus codul corect si exact asa cum l-ai primit. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat/primit intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campania respectiva. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numerele 0371.70.12.13

Am pierdut un card cadou / cupon / voucher. Cum il recuperez?

Pentru recuperarea unui card cadou / cupon / voucher, contacteaza-ne la 0371.70.12.13 ori completand Formularul mentionand adresa de e-mail asociata contului tau SmartGSM. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou / cupon / voucher. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.

Am primit un produs defect de nou. Ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numerele 0371.70.12.13 sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Contact , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia cea mai potrivita.

De ce sa comand online. Am vreun avantaj?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi facute la orice ora 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fiind preluate in cel mai scurt timp; b) Rezervarea produselor se face la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc” ai siguranta ca vei primi produsul la acel pret si in acele conditii din momentul comenzii; c) Poti perlua comanda ta si din magazin, din sutele de EasyBox-uri emag sau direct acasa prin curier rapid; d) Poti verifica direct in contul tau SmartGSM statusul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Cat timp sunt retinute produsele cu preluare din magazin?

Produsele comandate sunt rezervate in magazin SmartGSM Shop din Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1 pentru 3 zile de la primirea confirmarii comenzii. Dupa expirarea celor 3 zile, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

Cand se livreaza comanda?

Comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre firma de curierat care face livrarea.
Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un SMS (daca ai ales acest serviciu) sau email prin care iti confirmam ca de la noi a plecat coletul urmand ca in functie de serviciul ales sa primesti coletul in cel mai scurt timp.

X