Main Menu x

Email: info@smartgsm.ro

Telefon:

0371.70.12.13

0369.227.992

0364.228.092

031.229.60.13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

sau...

GARANTIA PRODUSELOR

 

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre SmartGSM beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Pentru produsele vandute de SmartGSM vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic (QR Code, email sau poate fi descarcat de pe site direct) sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie, factura fiscala tine loc si de certificat de garantie. Perioada de garantie este calculata de la data achizitionarii produselor, specificata pe bonul fiscal sau factura fiscala, si se acorda doar in baza exemplarului original al bonului fiscal/facturii.

 

Durata medie de utilizare a produsului este specificata in certificatul de garantie cu care acesta este achizitionat, sau in factura fiscala. Pentru produsele la care durata medie de utilizare nu este specificata pe bon / factura, aceasta durata medie de utilizare este considerata de 12 luni. In cazul in care anumite produse au un alt termen de garantie, acesta va fi specificat separat.

 

Cumparatorul are obligatia sa respecte instructiunile folosirii produselor in conformitate cu prescriptiile date de producator. SmartGSM nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre Cumparator. Repararea sau reconditionarea produselor defectate, precum si taxelor de transport tur-retur, datorita cauzelor de mai sus va fi suportata de catre Cumparator.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. SmartGSM va trimite un curier gratis pentru a ridica produsul, urmand sa iti fie facturate cheltuielile de expediere, ulterior.

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & Return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, si, dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, platind la ridicare taxa de transport aferenta trimiterii tale catre noi a produsului defect.

Conform legii nr. 449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.  Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

 

Nu fac obiectul garantiei:

Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

 

Produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre SmartGSM. Garantia acestor produse, uneori, nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.

Pentru informatii ne puteti contacta telefonic, pe email sau prin formularul de contact.

SmartGSM Shop

X