Main Menu x

Email: info@smartgsm.ro

Telefon:

0371.70.12.13

0369.227.992

0364.228.092

031.229.60.13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

sau...

Pentru ca stim cata nevoie ai de produsele comandate de la SmartGSM, iti oferim urmatoarele optiuni de livrare:

 

CURIER = 15.90 lei Sameday si Urgent Cargus
Livrare prin CURIER rapid

Costul si conditiile de livrare pentru produsele SmartGSM sunt afisate pe pagina produsului, in cos si in pagina de trimitere comanda. In cazul in care localitatea unde trebuie trimisa comanda este in afara ariei de acoperire a firmei de curierat, se va calcula de catre operatorii nostri din call-center suma totala pentru transport inainte de finalizarea comenzii si va fi adusa la cunostinta. Coletul in acest caz va fi trimis doar dupa acordul dvs.

 

EASYBOX = 12.90 lei
Ridicare de la emag EASYBOX
(serviciu oferit de SmartGSM prin Sameday Curier)

Livrare in Easybox este o noua modalitate de livrare pentru comenzile de la SmartGSM. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in foarte multe puncte de ridicare din tara. Serviciul de livrare in Easybox poate fi selectat la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.
Conditii de livrare la Easybox:
• Livrarea se face prin firma de curierat Sameday Courier.
• Plata se face cu cardul online sau la ridicarea produselor direct la Easybox; cardurile contactless sunt acceptate. Unele easybox-uri insa nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, in cos va fi disponibilă doar plata cu cardul online sau daca din alte motive s-a plasat comanda cu livrare intr-un Easybox care apare ca ar permite plata dar din diferite motive nu se poate face plata, va vom anunta pentru a inlocui Easyboxul cu altul disponibil dorit de dvs, sau pentru a modifica modalitatea de livrare.
• se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificata in cosul de cumparaturi, sau daca din diferite motive dupa finalizarea comenzii se constata ca nu se poate livra coletul in Easybox datorita dimensiunii acestuia sau a altor motive vav om instiinta in cel mai scurt timp si vom gasi impreuna cea mai buna solutie pentru a ajunge la dvs coletul in cel mai scurt timp si in conditiile cele mai bune.
• livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 1000 de lei; costul de livrare pentru comenzile sub 1000 de lei este de 12.90 lei.

Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:
1. Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea de livrare Easybox.
2. Alege din lista derulanta orasul si un Easybox unde doresti sa ti se livreze comanda.
3. Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.

*!* Pentru a alege Bucuresti derulati pana la litera S in functie de SECTOR-ul in care doriti sa alegeti Easybox-ul preferat.

 

RIDICARE PERSONALA = 4.90 lei
Ridicare de la SmartGSM SHOP – Sibiu

Serviciul de ridicare personala din SmartGSM Shop aflat in Sibiu (Str. Lomonosov, Nr.1) este marcat la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare. In cazul in care suma de plata pentru o comanda plasata online sau prin call center este mai mica de 1000 de lei, costul de livrare in showroom este de 4.90 lei care implica rezervarea produsului comanda si transferal din deposit catre magazin. Te vom anunta prin e-mail sau SMS cand produsele sunt disponibile si pregatite in Shop ca sa le poti ridica. Din momentul in care sunt pregatite si rezervate, produsele sunt rezervate si pastrate in Shop timp de 3 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare). Pentru comenzile platite (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.
La ridicarea din shop, produsele vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional si intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.Orice solicitare de retur pentru produsele care au fost ridicate din SmartGSM Shop si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.
Pentru orice informatii puteti sa ne contactati la CallCenter SmartGSM: 0371.70.12.13 sau pe e-mail: info@smartgsm.ro .

 

Urmarirea comenzii tale

Dupa plasarea comenzii, poti urmari statusul acesteia, daca o pregatim pentru livrare sau daca a fost preluata de curier, in sectiunea “Comenzile mele“.
Pentru orice informatii suplimentare legate de comanda ta, care nu sunt disponibile in contul tau, echipa SmartGSM iti sta mereu la dispozitie si iti vom raspunde cu promptitudine solicitarilor tale.
CallCenter SmartGSM 0371.70.12.13, 0369.227.992, 0364.228.092, 031.229.60.13 sau e-mail info@smartgsm.ro

X