Main Menu x

Email: info@smartgsm.ro

Telefon:

0371.70.12.13

0369.227.992

0364.228.092

031.229.60.13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

sau...

Service specializat Apple

Inca din 2011, de la infiintare, SmartGSM a fost primul magazin si service specializat Apple din Sibiu. Cu pasiune si pricepere tehnicienii SmartGSM au trecut prin toate etapele incepand cu Apple iPhone 2G, 3G, 3GS, 4, 4S modele care erau des reparate in perioada de inceput. Au urmat restul modelelor de iPhone care ne-au trecut toate prin mana, de la iPhone 5, 5S, 5C, 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, SE, iPhone 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, iPhone X, XS, XS Max iar apoi in ultimii ani frecvent ne ocupam de iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max dar si de noile modele lansate la sfarsitul anului 2020, iPhone 12, 12 Mini, iPhone 12 Pro si 12 Pro Max.

Pe langa reparatii iPhone care sunt prezente in service in proportie de 70% din total telefoane aduse de clienti in total, efectuam reparatii Macbook, reparatii iPad, reperatii iPod, reparatii iMac, reparatii Apple Watch si orice alt dispozitiv Apple.

Cu toate ca, asa cum spuneam mai sus, proportia dispozitivelor ajunse la noi in service sunt Apple iPhone, ne ocupam de orice model sau brand. Nu ezitati sa ne cautati pentru reparatii de orice fel.

 

Cele mai des intalnite probleme pe care le remediem:

 

Reparatii Telefoane iPhone cu probleme hardware
Reparatii Tablete iPad
cu probleme hardware
Reparatii Apple Watch
cu probleme hardware
Reparatii Apple Macbook
cu probleme hardware
Reparatii Apple iMac
cu probleme hardware
Reparatii Apple iPod
cu probleme hardware
Reparatii alte dispozitive Apple
cu probleme hardware

~ Display telefon : schimbare / inlocuire / reparatie
~ Microfon : schimbare / inlocuire / reparatie
~ Casca: schimbare / inlocuire / reparatie
~ Probleme legate de Wi-fi: schimbare / inlocuire / reparatie
~ Camera foto : schimbare / inlocuire / reparatie
~ Placa de baza: schimbare componente / inlocuire componente / reparatii ~ complexe
~ Baterie: schimbare / inlocuire / reparatie
~ Mufa microUSB, Type-C, Lightning – incarcare si transfer date: schimbare / inlocuire / reparatie
~ Tastaturi:  schimbare / inlocuire / reparatie
~ Curatare, diagnostizare, intretinere, etc.
~ Socuri mecanice (telefoane lovite, deteriorate, etc.)
~ Telefoane care au luat contact cu lichide

 

Reparatii Telefoane iPhone cu probleme software
Reparatii Tablete iPad
cu probleme software
Reparatii Apple Watch
cu probleme software
Reparatii Apple Macbook
cu probleme software
Reparatii Apple iMac
cu probleme software
Reparatii Apple iPod
cu probleme software
Reparatii alte dispozitive Apple
cu probleme software

~ Devirusare telefoane mobile
~ Upgrade soft / Downgrade soft
~ Setari WAP, GPRS, MMS, 3G, 4G, LTE, 5G, Cellular Data
~ Resoftare
~ Restartare continua cauzata de problema soft
~ Telefon blocat pe sigla, care nu porneste

 

Important !!!

Inainte de a va prezenta la noi va rugam sa urmati acesti pasi, obligatoriu:
• inlaturarea huselor / carcaselor / foliilor;
• back-up de date;
• dezactivarea contului iCloud (va logați in www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs. -> selectați dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont -> dacă dispozitivul nu este conectat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont -> dacă dispozitivul este conectat, faceți clic pe Ștergere (Erase). Când ștergerea s-a încheiat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont);
• dezactivare parole de acces dispozitiv.

Pași specifici de urmat în cazul iPhone:
(Pentru o diagnoză cat mai precisă vă solicităm să nu ștergeți sau să resetați complet echipamentul – se va pierde istoricul de funcționare necesar diagnozei!)
• Datele cu caracter personal le puteți elimina urmând următoarea procedură: după ce ați efectuat deja back-up complet (în iCloud / local pe computer) dezactivați orice funcționalitate de back-up automat. Apoi eliminati manual, pe rand, toate datele cu caracter personal de pe dispozitivul dvs.;
• SmartGSM nu este responsabilă pentru: efectuarea pașilor prealabili trimiterii produsului în service, eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neîndepărtat în prealabil de trimiterea produsului în service ,,pierderea datelor personale în urma procesului de servisare și dezactivare parola dispozitiv – orice echipament parolat trimis în service nu mai beneficiază de ordinea de procesare a cazurilor de service și SmartGSM își asumă dreptul de a refuza reparatia respectivului dispozitiv;
• În service sunt acceptate echipamente Apple după cum urmează: sisteme de calcul și accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou), iPod (orice model) și accesoriile aferente, iPad și accesoriile aferente și iPhone și accesoriile aferente, accesorii marca Apple.

Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, obligația de a acorda garanție o are vânzătorul produsului, cel care l-a facturat.

În conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamație legată de activitatea furnizorilor autorizați de servicii de garanție, cererea de restituire a prețului produsului, în cazul în care se ajunge la o astfel de variantă, vor fi întotdeauna adresate societății de la care a fost achiziționat produsul, și nu unității de service.

Pentru a fi acceptat în service în garanție produsul trebuie să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.

Pentru validarea și acceptarea în service în al doilea an al garanției de conformitate (în cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.

 

Pentru informatii ne puteti contacta telefonic, pe email sau prin formularul de contact.

Service Reparatii Apple

Programare SERVICE iPhone

SmartGSM Shop

X