Main Menu x

Email: info@smartgsm.ro

Telefon:

0371.70.12.13

0369.227.992

0364.228.092

031.229.60.13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

sau...

SERVICE PICK-UP AND RETURN

 

Daca produsul pe care l-ai cumparat s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return. Poti vedea data la care expira garantia fiecarui produs in contul tau de client.

 

Certificatul de garantie
Inainte de a trimite produsul in service cauta certificatul de garantie al acestuia sau descarca-l de pe site si completeaza-l conform facturii de achizite si datelor solicitate in certificat.
Daca certificatul de garantie a fost emis de SmartGSM il poti descarca in format electronic din contul tau de client.
Daca certificatul de garantie a fost emis de producator, inseamna ca a fost in cutia in care ai primit produsul.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de SmartGSM

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul de service Pick-up & Return.
1.    Du-te cu produsul in SmartGSM Shop sau completeaza formularul de Service pick-up & return
2.    Dupa aprobare, in aproximativ 1-2 zile va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Ridicarea produsului nu te costa nimic.
3.    Produsul va fi dus de catre curier in service-ul SmartGSM, unde urmeaza sa fie testat, verificat si reparat
4.    In termen de maxim 15 zile specialistii SmartGSM iti vor repara produsul si apoi ti-l vom inapoia, tot prin curier, avand de achitat la receotie doar taxa de expediere.

 

Daca preferi, poti duce chiar tu produsul la service-ul SmartGSM din Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1.

 

Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.

 

Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).

 

Repararea produselor resigilate
Pentru repararea produselor resigilate procesul este acelasi ca si cel descris mai sus.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie SmartGSM care a expirat
Daca vrei sa trimiti in service un produs care nu mai este in garantie poti sa completezi formularul de Service pick-up & return, sa vii cu produsul in SmartGSM Shop, il preluam noi si platesti taxa de expediere impreuna cu taxa de reparatie doar dupa ce produsul tau a fost reparat sau sa il trimiti prin curier rapid la sediul nostru urmand sa te contactam pentru stabilirea detaliilor repeferitoare la reparatie si plata. Daca alegi sa ne trimiti orice dispozitiv in service pentru reparatie te rugam sa ne oferi toate detaliile referitoare la dispozitiv.

 

Costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusive manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre tine.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de producator / distribuitor

1. Cauta in certificatul de garantie lista centrelor de service partenere ale producatorului sau distribuitorului;
2. Daca doresti, poti merge cu produsul la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.

Poti veni cu produsul si in SmartGSM Shop sau sa il poti trimite in service completand formularul de Service Pick-up & Return. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia in showroom sau prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service.
Daca produsul este inca in perioada de garantie vei beneficia in mod gratuit de repararea produsului. Daca perioada de garantie a expirat costurile cu repararea produsului vor fi suportate de catre tine.

 

Daca certificatul este emis de catre producator si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.

SmartGSM Shop

X