Main Menu x

Email: info@smartgsm.ro

Telefon:

0371.70.12.13

0369.227.992

0364.228.092

031.229.60.13

* linii telefonice cu tarif normal
* toate apelurile sunt inregistrate

sau...

SUPORT CLIENTI

 

Poti oricand sa ne suni la numerele de telefon alaturate, prin formularele de contact sau sa ne scrii pe email.
Totusi, vezi mai jos cele mai frecvente intrebari legate de produse si comenzi.

 

Intrebari despre comanda ta

Am un card cadou si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. De ce?
Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il cumperi face parte din categoriile participante la campanie. Daca totusi nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, contacteaza-ne telefonic.

De ce nu reusesc sa platesc comanda online cu cardul?
Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai tastat corect si tot nu reusesti sa platesti, suna-ne si incercam sa te ajutam sau ghidam.

Pot sa platesc o comanda cu bonuri cadou?

Din pacate, momentan, nu este acceptata plata cu carduri de tichete cadou nici in magazin si nici online pe site-urile noastre.

Ce inseamna produs resigilat?
Produse functionale, care au fost expuse in Shop sau au fost testate de catre clienti. Starea fiecarui produs resigilat este descrisa in pagina produsului. Aceste produse beneficiaza de garantie.

Ca sa nu ai indoieli in privinta produsului cumparat, ne poti solicita serviciul de deschidere colet la livrare.

Daca alegi sa ridici produsul resigilat din Shop, il poti verifica si daca nu iti place cum arata sau cum functioneaza poti refuza comanda.

 

Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?
Daca dupa ce ai inregistrat comanda te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni si iti vom trimite factura cu un link pentru efectuarea platii online.

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul comandat si nu il mai vrei, ne poti suna si vom gasi impreuna cea mai buna solutie pentru a primi ceea ce iti doresti.

Daca ai primit deja produsul, suna-ne si de asemenea vom solutiona in cel mai eficient mod situatia.

Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client, sau in functie de elegerea ta de la finalizarea comenzii vei primi factura pe email sau in colet.

 

Intrebari despre livrare

Cand se livreaza comanda mea?
a. Daca ai ales sa te tinem la curent prin SMS, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un SMS. Daca ai ales sa ridici comanda din Shop, iti vom trimite un e-mail in momentul in care comanda ta este pregatita si o poti ridica.

 

Intrebari post-cumparare

Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa il returnez?
Orice produs cumparat il poti returna gratuit in termen de 14 zile de la data livrarii: completeaza si trimite formularul de retur.
Produsele pot fi returnate si in Shop daca ne-ai anuntat telefonic despre problema si stabilim impreuna toate detaliile.

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?
Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:
1.    fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine cum si unde este deteriorat
2.    trimite-ne pe email toate pozele si detaliile pentru a putea rezolva problema in cel mai scurt timp; de asemenea contacteaza-ne telefonic pentru a urgenta solutionarea problemei tale.

SmartGSM Shop

X