29 Ian - 29 Feb *** LIVRARE GRATUITĂ (home & easybox) la toate comenzile de peste 250 RON.

SmartGSM iti pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, tu alegi ce ti se potriveste cel mai bine.

 

1. Plata online prin card bancar debit sau credit
(Plata securizata si procesata de Revolut UAB)

Plata se face online folosind un card bancar in momentul finalizarii comenzii, urmand ca produsele sa fie livrate de catre firma de curierat fara incasarea niciunei valori. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Plata prin card este o metoda sigura deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si criptate.

Pentru efectuarea platii vei introduce:

– numarul cardului tau,

– data expirarii

– codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, care contine si semnatura ta).

 

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Platile online pot fi facute folosind doar carduri de credit sau debit.

Tipurile de carduri disponibile pentru plata sunt: Visa, Visa Electron, Mastercard  si Maestro.

Nici o informatie bancara nu este inregistrata si nu avem acces la datele cardului introdus, acestea fiind transmise direct catre procesatorul de plati printr-o conexiune criptata si securizata.

 

2. TBI Bank – Credit 100% online cu aprobare in 15 minute, exclusiv online pe smartphone, fara drumuri la banca

Mai multe informatii gasesti aici:

https://tbibank.ro/persoane-fizice/servicii-tbi-credit/credite-la-comercianti/credit-online-bunuri

3. Transfer bancar (ordin de plata)

Se generează o factură proforma și se trimite prin e-mail către client. Contul bancar este trecut în factura si imediat ce plata a fost inregistrata in cont comanda va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp, sau in functie de durata afisata pentru livrare. Produsele din comanda sunt rezervate 2 zile calendaristice dupa care comanda este anulata, daca plata nu a fost inregistrata. Pentru a evita anularea comenzii transmiteti cat mai urgent OP-ul sau luati legatura cu unul din operatorii SmartGSM pentru confirmare.

4. Numerar la livrare
(Metoda disponibila doar comenzilor de maximum 1000 RON)

Vei plati in momentul in care coletul iti va fi livrat la domiciliu sau daca alegi sa il preiei tu dintr-un magazin SmartGSM vei achita direct in Shop.
Aceasta metoda de plata este acceptata pentru clientii recurenti si este posibil ca pentru clientii noi aceasta metoda de plata sa nu fie acceptata, indiferent de valoarea comenzii. Veti fi informat de catre un consultant doar daca este nevoie sa achitati prin alta metoda de plata, imediat dupa receptionarea comenzii.

Pentru orice informatii puteti sa ne contactati la Info SmartGSM: 0751854545 sau pe e-mail: info@smartgsm.ro