Info Retur si Garantie SmartGSM Romania
Retur gratuit in 30 de zile (exclusiv pentru persoane fizice conform legii, persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur)
FORMULAR RETUR – intra aici
Conditii generale pentru returul produselor:
- Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software
- Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Daca ai cumparat mai multe produse de același fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
- Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
- Daca produsele achizitionate sunt returnate pe motive nejustificate, cum ar fi nefunctionalitate si se constata la testare si proba ca ele functioneaza se vor aplica costuri de transport tur-retur pentru produs in cazul in care se doreste retrimiterea produselor, sau se va aplica o taxa de transport plus o suma (intre 1-50%) stabilita in urma verificarii produselor care sa acopere deprecierea valorii produselor prin utilizare, desigilare, etc, si astfel produsele sa poata sa fie comercializate doar ca si produse resigilate cu discountul aferent sau sa acopere aducerea lor la starea intiala acolo unde este posibil
- Daca produsele returnate au fost deteriorate (sau nu au respectat conditiile de utilizare si garantie) ele nu mai beneficiaza de drept de retur cum nu mai beneficiaza nici de garantie
Categorii de produse cu conditii speciale de retur
- Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite) - Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și incarcatoare
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate - Produsele resigilate
indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform conditiilor specifice categoriei respective - Cardurile cadou
nu pot fi returnate
IMPORTANT
Daca alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:
- Voucherul este transmisibil si se cumuleaza cu alte tipuri de vouchere si carduri cadou;
- Perioada de valabilitate este de 12 luni;
- Voucherul se aplica pe produsele din oferta SmartGSM;
- Seria voucherului este valabila pentru o singura comanda
Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
- Banii vor fi returnati in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, dacs ai plstit online;
- Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau în maximum 14 zile calendaristice;
Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fara plata unei diferente de bani?
Reactivam voucherul si il poti aplica. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivam voucherul si restituim diferenta. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul, persoana fizica, are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expiră in termen de 14 zile de la:
- ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizică a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Cerere de retur anulata
Daca cererea ta de retur a fost anulata, atunci e posibil sa fi avut loc una dintre situatiile:
- Te-ai razgandit si nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reusit sa dea de tine.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, telefonic la numarul de telefon 0371.70.12.13 sau prin email: info (at) smartgsm.ro
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Expediati produsele la adresa: Sibiu, Str. Hipodromului, Nr. 1 sau inmanati-le direct noua la adresa Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1, SmartGSM Shop, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin virament bancar si avem nevoie de un cont IBAN valabil.
Conform OUG 34/2014 Art. 14 consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a retine intre 1-50% din pretul produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat/second-hand. Daca clientul nu este de acord cu suma retinuta i se va expedia produsul inapoi, pe cheltuiala acestuia. Aceste clauze se aplica in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport (in cazul in care s-a incheiat process verbal cu agentul curier).
Nu se vor accepta colete care nu vor indeplinii conditii minime de ambalare pentru protectia produselor. Coletele trimise trebuie sa fie ambalate cel putin in acelasi mod in care au fost expediate catre dumneavoastra (cutie sau folie cu bule sau plic cu bule). In orice caz integritatea coletului pana la noi este asigurata de dumnevoastra.
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in exact aceeași stare in care au fost primite.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Nu se acceptă returul dacă:
– Sistemele de operare sau alte programe existente la livrare au fost dezinstalate, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
– Inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie sa incheie proces verbal cu agentul curier.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Daca stii ca nu s-a întamplat asa, te rugam sa ne trimiti un mesaj aici sau suna-ne la 0371.70.12.13.
Politica de returnare
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, telefonic la numarul de telefon 0371.70.12.13 sau prin email: info (at) smartgsm.ro
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1, SmartGSM Shop, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin virament bancar si avem nevoie de un cont IBAN valabil.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport (in cazul in care s-a incheiat process verbal cu agentul curier).
Nu se vor accepta colete care nu vor indeplinii conditii minime de ambalare pentru protectia produselor. Coletele trimise trebuie sa fie ambalate cel putin in acelasi mod in care au fost expediate catre dumneavoastra (cutie sau folie cu bule sau plic cu bule). In orice caz integritatea coletului pana la noi este asigurata de dumnevoastra.
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in exact aceeași stare in care au fost primite.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Nu se acceptă returul dacă:
– Sistemele de operare sau alte programe existente la livrare au fost dezinstalate, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
– Inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie sa incheie proces verbal cu agentul curier.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
FORMULAR GARANTIE – intra aici
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre SmartGSM beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Pentru produsele vandute de SmartGSM vei primi certificat de garantie emis de SmartGSM, producator sau distribuitor in format electronic (QR Code, email sau poate fi descarcat de pe site direct de la certificate de garantie) sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie, factura fiscala tine loc si de certificat de garantie. Perioada de garantie este calculata de la data achizitionarii produselor, specificata pe bonul fiscal sau factura fiscala, si se acorda doar in baza exemplarului original al bonului fiscal/facturii.
Durata medie de utilizare a produsului este specificata in certificatul de garantie cu care acesta este achizitionat, sau in factura fiscala. Pentru produsele la care durata medie de utilizare nu este specificata pe bon / factura, aceasta durata medie de utilizare este considerata de 12 luni. In cazul in care anumite produse au un alt termen de garantie, acesta va fi specificat separat.
Cumparatorul are obligatia sa respecte instructiunile folosirii produselor in conformitate cu prescriptiile date de producator. SmartGSM nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre Cumparator. Repararea sau reconditionarea produselor defectate, precum si taxelor de transport tur-retur, datorita cauzelor de mai sus va fi suportata de catre Cumparator.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. SmartGSM va trimite un curier gratis pentru a ridica produsul, urmand sa iti fie facturate cheltuielile de expediere, ulterior.
In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & Return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, si, dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, platind la ridicare taxa de transport aferenta trimiterii tale catre noi a produsului defect.
Conform legii nr. 449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Nu fac obiectul garantiei:
Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre SmartGSM. Garantia acestor produse, uneori, nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.
Pentru orice informatii ne puteti contacta telefonic, pe email sau prin formularul de contact.
Citeste ultima OUG Nr 140/28.12.2021 privind drepturile consumatorului careia ne supunem si noi accesand linkul de AICI