Completari:
***
Din motive de securitate & KYC, toate conturile create începând cu 13 Februarie 2025 pot plasa comenzi doar după confirmarea contului prin accesarea linkului unic primit pe email la înregistrare!
Este un proces simplu și 100% sigur realizeazându-se o singură dată la crearea contului. Emailul de activare este insoțit întotdeauna de cel care confirmă crearea contului.
Nu trimitem emailul de confirmare a activarii contului decat o singura data imediat dupa inregistrarea contului si doar de pe adresa oficiala SmartGSM Romania.
Daca nu aveti certitudinea ca ati primit confirmarea contului de la noi sau intampinati probleme contactati-ne!
***
Incepand cu data de 02 Martie 2025, din motive de securitate si siguranta in categoria E-Money pentru anumite produse cum ar fi: Cod Aircash A-bon, Cod Paysafecard, Holyocard Romania, Apple iTunes & AppStore, dar si altele marcate si evidentiate in paginile de produs este necesara verificarea identitatii, datelor de contact si a varstei, fara verificarea datelor de identificare pretul este mai mare decat valoarea codului/voucherului achizitionat si va asumati raspunderea pentru costul afisat fara a exista posibilitatea renuntarii la comanda (pretul este afisat pe pagina de produs).
Daca doriti verificarea contului scrieti-ne in formularul de contact: https://smartgsm.ro/contact
Verificarea identitatii costa 9 RON inclusiv TVA si se face o singura data dupa care contul devine "cont verificat" si beneficiati de comenzi nelimitate pentru aceste produse la pret de client verificat.
***
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la produsele Apple iTunes Appstore GiftCard se vor face exclusiv catre furnizorul acestora:
C&A Connect SRL
Tel: 0785 265 877
Email: support@caconnect.ro
Program Asistenta Utilizatori: Luni-Vineri 08:00 - 20:00, Sambata 09:00 - 17:00, Duminica Inchis
SMART GSM WORLD SRL nu va fi considerata raspunzatoare pentru orice daune care au fost cauzate prin sau in legatura cu utilizarea produselor digitale. SMART GSM WORLD SRL nu are nicio raspundere privind completitudinea, acuratetea, disponibilitatea si functionalitatea produselor digitale pentru care se efectueaza o plata prin intermediul sau.
***
ATENTIE! In cazul in care o tranzactie cu cardul este supusa unor verificari suplimentare datorate unor suspiciuni de frauda sau folosire neautorizata a unor carduri suspecte ne rezervam dreptul sa livram comanda doar dupa confirmarea expresa a tranzactiei de catre procesatorul de plati, aceasta situatie poate intarzia livrarea produsului cu pana la 7 zile.
***
Din dorinta de a preveni tranzactiile suspicioase ale conturilor neverificate am hotarat impunerea limitei intre 1-5 buc comandate pe zi pentru clientii neverificati la produsele din categoria Prepay E-Money: Cod Aircash A-bon, Cod Paysafecard, Holyocard Romania si Apple iTunes & AppStore.
Pentru clientii verificati nu exista limita de tranzactii sau suma maxima sau daca exista situatii diferite de acestea vor fi expuse conditiile in pagina produsului.
***
Confirm si imi asum intreaga responsabilitate asupra datelor introduse in formularele de pe site si confirm ca datele introduse sunt adevarate, reale si imi apartin in totalitate. Raspunderea imi revine in totalitate pentru orice frauda sau eroare voita care se face din contul meu si care implica datele din contul meu.
Suplimentar, pentru orice disputa referitoare la plata vreunei comenzi: IP-ul si toate datele legate de accesul la site, timpul petrecut, paginile vizualizate, toate actiunile utilizatorului, locatia si alte informatii sunt inaintate institutiilor abilitate pentru cercetare si rezolvarea acestor cazuri.
***
Imi exprim acordul ca produsele din comenzile achitate dar neridicate sa se repuna in circuitul comercial dupa 30 de zile daca nu se achita o noua taxa de livrare pentru acestea in acest interval astfel nemaiavand niciun drept asupra acestora.
***
Politica de retur pentru produse din categoria PREPAY
1. Dispozitii generale
1.1. In calitate de Client SmartGSM (SMART GSM WORLD SRL) aveti dreptul de a fi informat cu privire la reglementarile aplicabile in contextul in care apelati la serviciile noastre de reincarcare, referitoare la incheierea contractelor la distanta intre profesionisti si consumatori.
1.2. Pentru a beneficia de serviciile noastre, detineti obligatia de a completa formularul de incarcare cartela, respectiv formularul de efectuare a platii in mod corect, cu informatii veridice si actuale. SmartGSM nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea prestarii efective a serviciului de reincarcare, cauzata de completarea formularelor in mod eronat, incomplet sau cu informatii false.
1.3. Astfel cum reiese din politicile operatorilor de telefonie mobila parteneri, potrivit carora odata finalizata tranzactia aferenta reincarcarii cartelei prepay acest serviciu nu se mai poate returna, sunteti obligat sa verificati, inaintea finalizarii tranzactiei/comenzii, corectitudinea datelor introduse in formularul de reincarcare, care se refera, in special, la numarul de telefon.
1.4. Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea sau completarea unor acte normative, Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute de dispozitiile acestui act normativ.
1.5. Cu toate acestea, avand in vedere natura serviciilor pe care SmartGSM le pune la dispozitia dumneavoastra IN ACEASTA CATEGORIE prin intermediul platformei online, astfel cum a fost detaliat la pct. 1.4. din prezenta sectiune, devin incidente prevederile art. 16 mai sus mentionat care detaliaza exceptiile de la dreptul de returnare a produselor.
1.6. Astfel, conform art. 16 din OUG nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 (i.e. din acelasi act normativ), in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
- contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
- contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
- prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
1.7. Astfel, creditele de reincarcare telefonica NU pot fi returnate si nu sunt necesare prevederi speciale privind garantia si service-ul aplicat asupra produsului/ serviciului pe care SmartGSM il pune la dispozitia utilizatorului prin intermediul website-ului smartgsm.ro .
2. Procedura exceptionala de rambursare a contravalorii serviciului
2.1. Atunci cand plasati o comanda de reincarcare pe site-ul smartgsm.ro, inserand date corecte si complete, va garantam urmatoarele:
- incarcarea creditului solicitat catre numarul de telefon introdus;
- livrarea codului PIN aferent incalcarii prin metoda aleasa de dvs.
2.2. In situatia in care informatiile furnizate sunt gresite, respectiv numarul de telefon introdus este un numar pentru care a fost contractat in prealabil un serviciu de telefonie de tip abonament si care, deci, nu poate fi supus reincarcarii, iar plata aferenta reincarcarii a fost efectuata cu succes, sunteti invitat sa trimiteti o cerere scrisa prin care sa solicitati rambursarea contravalorii creditului achitat, la adresa de e-mail office (at) smartgsm (punct) ro care sa contina urmatoarele precizari:
- Numele si prenumele;
- Numarul comenzii
- Numarul de telefon introdus pentru reincarcare;
- Contul bancar pentru restituirea banilor;
- Motivul rambursarii si alte detalii relevante solicitarii.
2.3. In general, in situatia introducerii unui numar de telefon caruia i-a fost alocat in prealabil un serviciu de tip abonament de telefonie mobila, sistemul online va indica imposibilitatea reincarcarii unui astfel de numar de telefon. Cu toate acestea, in cazuri putin probabile datorate unei functionari temporare defectuoase a sistemului nostru informatic, pot aparea situatii de tipul celei descrise la pct. 2.2 din prezenta sectiune, context in care se va putea solicita rambursarea sumei achitate pentru reincarcare.
2.4. In situatia in care numarul de telefon introdus nu este cel dorit, insa incarcarea s-a efectuat cu succes plata nu poate fi returnata. In acest caz va rugam sa va adresati operatorului de telefonie prin serviciu Suport Clienti pentru a incerca transferul de credit.
! Nota: Doar persoanele fizice pot renunta la o comanda plasata si doar pentru motive temeinic justificate.
2.5. In functie de statusul comenzii dumneavoastra, in situatia mai sus descrisa, va putem rambursa integral contravaloarea sumei achitate pentru reincarcare, in termen de minimum 30 de zile calculate de la momentul confirmarii platii.
2.6. In cazul in care comanda de reincarcare sau generare PIN a fost deja acceptata de catre operatorul de plati, suma achitata nu mai poate fi rambursata.
Situatii exceptionale privind suspiciuni de frauda la plata
In cazurile speciale in care exista suspiciuni cu privire la platile efectuate de anumiti clienti, cele nejustificate, sau folosirea frauduloasa a cardurilor pentru efectuarea platilor ne rezervam dreptul sa blocam prin operatorii si procesatorii de plata sumele aferente comenzilor pana la 7 zile sau pana la clarificarea situatiei si confirmarea efectiva a tranzactiei de catre detinatorul de card care a efectuat tranzactia.
Facem toate eforturile pentru siguranta clientilor nostri impreuna cu procesatorii de plati si ne cerem scuze pentru anumite intarzieri care pot aparea in aceste situatii.
Va instiintam pe aceasta cale ca toate informatiile referitoare la IP, locatie, browserul folosit, timpul petrecut pe site, paginile vizitate sunt colectate pe serverele noastre pentru siguranta dvs.
Nu colectam informatii despre datele prin care se efectueaza platile insa acestea sunt colectate de catre procesatorii de plati conform politicilor lor si termenilor si conditiilor stabilite de acestia. Utilizam ca procesator de plata: Stripe, Netopia Payments sau Euplatesc.ro. Toate informatiile necesare referitoare la politicile acestora se gasesc pe site-urile oficiale.
Daca nu sunteti de acord cu aceste conditii nu folositi site-ul nostru.